Corona

06-12-2020

Zolang er geen training is gaan we elke week hier het trainingsschema neerzetten.

Begin elke training met rustig 10 minuten inlopen. Voor dat je over gaat naar de kerntraining, doe wat losmaakoefeningen. Het tempo in de kerntraining ligt tussen je 5 kilometer en 10 kilometerwedstrijdtempo. Je moet zelf de vorm van de dag aanvoelen. Heb je hier ondersteuning in nodig, je mag altijd contact opnemen met Freddie ( freddie.spanhak@gmail.com of 0626974370)

Na de kerntraining, loop je nog 10 minuten uit.

13-10-2020

Hoe spijtig wij het ook vinden, maar we moeten helaas met ingang van heden 13/10/2020 alle trainingen weer afzeggen. Dit geldt ook voor de duurlopen op zondag. We hadden het graag anders gezien maar het is niet anders. Zodra we de trainingen weer kunnen hervatten melden we ons.

01-10-2020

De trainingen blijven vooralsnog gewoon doorgaan, wel op de avonden van de trainingen gelijk bij je eigen groep gaan staan. Zodat niet de hele groep op een kluitje staat.

Verder zie de aandachtspunten hieronder die gewoon van kracht blijven.

  • Minimaal 2 meter afstand (voor de zekerheid hanteren we 2 meter)
  • Niet inhalen tijdens de tempo’s, wel indien nodig tijdens de pauzes tussen de tempo’s
  • Niet spugen of neus leegmaken
  • Let op elkaar en attendeer elkaar er op als er iets mis gaat. De trainer geeft alleen de training en is geen politieagent, het is onze gezamenlijke verantwoordelijkheid er een succes van te maken.
  • Gezamenlijk kunnen we dit tot een succes maken

Aandachtspunten

  • Volg altijd de aanwijzingen van de trainer. De trainers zullen uitleggen wat de maatregelen zijn om afstand te bewaren. Luister daar goed naar!
  • Geen kleedkamer, dus ook geen toilet aanwezig
  • Vermijd fysiek contact met andere lopers en hun spullen
  • Raak zo min mogelijk je gezicht aan
  • Uitsluitend de trainers mogen attributen gebruiken en aanraken
  • Gebruik alleen je eigen spullen zoals handdoek en bidon
  • Blijf altijd bij je eigen trainingsgroep
  • Blijf thuis als je een van de volgende klachten hebt: neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, verhoging
  • Was voor en na de training je handen
  • Ga na je training meteen weer naar huis, doe je dat niet dan loop je kans op een boete. Samen sporten mag wel, maar samenscholingen mogen niet.

Facebooktwitter